|
|
Kategoria: Interfejsy do VW/AUDI/SKODA/SEAT |
|
|
Pełna gama interfejsów do VW/AUDI/SKODA/SEAT. Interfejsy na układzie max232 (K-line), na transoptorach (K+L line) oraz interfejsy z 2 liniami K (KKL line). Wszystkie dostępne są w następujących wersjach: wbudowane we wtyk OBD2, pakiet z kablem z pinami, pakiet z kablem OBD2 oraz z kablem z pinami, a także jako interfejsy bazowe dla osób które już posiadają kable. Porównanie interfejsów na transoptorach, max232 oraz KKL znajdziesz w dziale artykuły. |
|
|
|
Skaner Vscan MULTI+ ITS 2w1 VAG + OBD2
Nowa wersja 2023. Najnowszy skaner Vscan MULTI+ ITS łączy w sobie dwa niezawodne urządzenia: 5053C ITS oraz OBD2C ITS, dzięki platformie ITS ma możliwości nieosiągalne dotąd dla żadnego urządzenia z tego typu.
|
|
|
|
|
Interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven Next Generation PRO v2 Bluetooth
Przedmiotem oferty jest bezprzewodowy interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven PRO v2 Bluetooth najnowszej generacji, współpracuje z dedykowaną aplikacją OBDeleven dla systemu Android oraz iOS (wersja beta). Teraz dostępna także aplikacja do BMW, MINI, Rolls-Royce, Toyota, Lamborghini, Bentley, Lexus, Rolls-Royce
|
|
|
|
|
Interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven Next Generation PRO v2 + 100 KREDYTÓW
Przedmiotem oferty jest bezprzewodowy interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven PRO v2 Bluetooth najnowszej generacji + 100 kredytów do one-click app
|
|
|
|
|
Subskrypcja PRO dla OBDEleven na 1 rok
Zmień swój OBDeleven na profesjonalne narzędzie.
Urządzenie OBDeleven staje się profesjonalnym narzędziem wyposażonym w 12-miesięczną subskrypcję PRO, która odblokowuje funkcjonalność zaawansowanych systemów diagnostycznych dla wszystkich samochodów grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat i Skoda. Dzięki łatwej w obsłudze aplikacji umożliwia pełny
|
|
|
|
|
100 Kredytów do aplikacji OBDEleven 100 Credits
100 Kredytów do aplikacji OBDEleven 100 Credits
|
|
|
|
|
Interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven PRO Bluetooth
Przedmiotem oferty jest bezprzewodowy interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven PRO Bluetooth, współpracuje z dedykowaną aplikacją OBDeleven dla systemu Android. Umożliwia diagnostykę wszystkich systemów pojazdów z grupy VAG (Skoda, Seat, Audi, VW), między innymi pozwala na odczyt/kasowanie kodów błędów wszystkich systemów,
|
|
|
|
|
Interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven PRO Bluetooth + Adapter OBD1
Przedmiotem oferty jest bezprzewodowy interfejs diagnostyczny VAG OBDeleven PRO Bluetooth, współpracuje z dedykowaną aplikacją OBDeleven dla systemu Android. Umożliwia diagnostykę wszystkich systemów pojazdów z grupy VAG (Skoda, Seat, Audi, VW), między innymi pozwala na odczyt/kasowanie kodów błędów wszystkich systemów,
|
|
|
|
|
Launch Golo CarCare Plus
Bezprzewodowy interfejs firmy Launch Golo CarCare Plus przeznaczony do zastosowania domowego, umożliwia diagnostykę do 3 konkretnych pojazdów (trzy numery VIN). Oferta obejmuje bezprzewodowy Interfejs oraz dostęp do dedykowanej aplikacji dla systemów Android oraz iOS. Umożliwia diagnostykę wszystkich systemów pojazdu
|
|
|
|
|
Skaner VSCAN VAG MINI z obsługą CAN j. polski
Przedmiotem jest skaner diagnostyczny Vscan VAG MINI (samochody VW, SKODA, SEAT, AUDI od 1992 do 2014). Tester jest samodzielnym urządzeniem nie wymaga komputera.
|
|
|
|
|
Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2
Interfejs USB do VW/AUDI/SKODA/SEAT wykonany na układach iso, ma 2 linie K, automatycznie przełączane z linią L, a więc współpracuje z każdym samochodem również tymi wymagającymi 2 linii K. Interfejs we wtyku OBD2
|
|
|
|
|
Pakiet interfejs VAG USB KKL line (2 linie K)+kabel OBD2 +kabel piny
Interfejs USB do VW/AUDI/SKODA/SEAT wykonany na układach iso, ma 2 linie K, automatycznie przełączane z linią L, a więc współpracuje z każdym samochodem również tymi wymagającymi 2 linii K. W komplecie jest kabel OBD2 i kabel piny
|
|
|
|
|
Pakiet interfejs VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1, OBD2, piny
Interfejs USB do VW/AUDI/SKODA/SEAT wykonany na układach iso, ma 2 linie K, automatycznie przełączane z linią L, a więc współpracuje z każdym samochodem również tymi wymagającymi 2 linii K. W komplecie są: kabel OBD2, adapter z gniazda OBD2 na
|
|
|
|
|
Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat K-line (max232) we wtyku OBD2
Interfejs jest wykonany w technologi CMOS na układzie scalonym max232, a więc współpracuje z programami pracującymi pod dos np.: A3, A4, VAG 2.6, VAG 2.9. i zapwenia bezproblemową współpracę z każdym notebookiem. Interfejs jest wbudowany we wtyk OBD2.
|
|
|
|
|
Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line - bazowy
Interfejs USB do VW/AUDI/SKODA/SEAT wykonany na układach iso, ma 2 linie K, automatycznie przełączane z linią L, a więc współpracuje z każdym samochodem również tymi 2 linii K. Sam interfejs bazowy bez kabli.
|
|
|
|
|
Kabel z wtykiem z pinami do interfejsów Euroscan, Tachopro, VAG, BMW, LPG i innych
Kabel z wtykiem z pinami pasuje do interfejsów bazowych:Euroscan, Tachopro, VAG, BMW, LPG i innych, długość kabli 20cm.
|
|
|
|
|
Adapter z gniazda OBD2 na wtyk OBD1
Przejściówka z OBD2 na OBD1
|
|
|
|
|
Kabel USB do VAG USB, LPG USB OPTO
Kabel USB do VAG USB, LPG USB OPTO
|
|
|
|
NAZWA |
Interfejs
diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL)
+ kable: OBD1, OBD2, piny
!!!!! TYLKO TERAZ SUPER
PROMOCYJNA CENA !!!!
Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny VAG do
pojazdów grupy VW/Audi
(VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten
jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery
posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę
samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC
uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania
sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Interfejs podłączany do komputera przez port USB
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3,
Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r,
modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki
obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1,
Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.
UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM
do wersji 409-1, tego nie potrafią interfejsy
konkurencji.
Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na
specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji
(drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.
CZYM RÓŻNI SIĘ
POLSKI
VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?
|
|
|
Kontroler USB |
FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie
szybszy) |
FT232R |
Kontroler
komunikacji |
Specjalizowane
układy scalone (drivery ISO) |
Tranzystory |
Awaryjność |
Brak
(praktycznie niezniszczalny) |
Jak to w
chińczyku :) |
Jakość
(pasowność wtyku)
|
Idealnie
pasuje do każdego gniazda |
j/w |
Rodzaj
terminali we wtyku OBD2 |
Oryginalne
Delphi |
Zwykłe
płaskie blaszki |
Diody LED |
2 sztuki
sygnalizuje stan zasilania oraz
transmisji |
1 sztuka
sygnalizuje stan zasilania |
Zastosowanie |
Profesjonalne |
Amatorskie |
W komplecie są
3 kable diagnostyczne:
zapewniające
komfortowe
podpięcie do
samochodów
1. kabel z
wtykiem OBD2
2. adapter z gniazda OBD2 na wtyk OBD1
3. kabel z pinami umożliwiający podłączenie
do pozostałych gniazd
|
|
Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów
wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja
wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.
|
|
Interfejs
został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X
Na
płycie CD
dołączonej do interfejsu między innymi
znajdują się sterowniki
kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/7/8/8.1/10
32 oraz 64 bit
GWARANCJA
12 MIESIĘCY
Zapewniamy
pełny serwis naszych urządzeń
Zastosowanie:
Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w
latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:
model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik
wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)
Audi:
model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)
Seat:
model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)
Skoda:
6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)
*niektóre modele wyprodukowane przed rokiem 1996
wymagają adaptera OBD1
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi
A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od
2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także
wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda
Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL. Dla Windows 64 bit istnieją
programy tylko w .j angielskim
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie
systemy
znajdujące
się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!,
dzięki temu
można bardzo
szybko wykryć
usterkę nie
wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym,
jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo,
przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
-
adaptować nowe
elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica,
regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła
kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
|
|
UWAGA!!!
Nie jest to produkt chiński
zbudowany na tranzystorach.
Interfejs został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X.
Zbudowany
na specjalizowanych układach
scalonych (drivery ISO) typowych dla
diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Do komputera jest
podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów
które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K
automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze
zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko
autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L
realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną
kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi
po 2002r
Interfejs jest wykonany w
technologii SMD (montaż powierzchniowy)
na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno
lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo.
Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w
niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane
są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z
montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma
możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.
Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS
Lite 1.2, VWTool, Polski VAG,
GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan
Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim
Program VAG-COM działa na wszystkich
systemach Windows 32 bit
Program VCDS Lite 1.2 na 64 bit
|
|
|
Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi
Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna
instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na
której znajdziesz między innymi:
- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po
kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do
diagnozy
silnika
1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja
przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych
w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs USB VAG z
2 liniami K - KKL.
2. Kabel z wtykiem OBD2.
3. Adapter z gnizada OBD2 na wtyk OBD1.
4. Kabel z pinami.
5. Kabel podłączeniowy USB do komputera 1,8m.
6. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja
programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
7. Skrócona instrukcja obsługi
|
|
|
|
|
|