Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie


Pakiet interfejs VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1, OBD2, piny Koszyk




NAZWA
Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) + kable: OBD1, OBD2, piny

!!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!!


Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny VAG do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Interfejs podłączany do komputera przez port USB

UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.

UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, tego nie potrafią interfejsy konkurencji.

Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji (drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.

CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?

Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy) FT232R
Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) Tranzystory
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny) Jak to w chińczyku :)
Jakość (pasowność wtyku)
Idealnie pasuje do każdego gniazda j/w
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi Zwykłe płaskie blaszki
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji 1 sztuka sygnalizuje stan zasilania
Zastosowanie Profesjonalne Amatorskie


W komplecie są 3 kable diagnostyczne:
zapewniające komfortowe podpięcie do samochodów
1. kabel z wtykiem OBD2
2. adapter z gniazda OBD2 na wtyk OBD1
3. kabel z pinami umożliwiający podłączenie do pozostałych gniazd



Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.


Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X


Na płycie CD dołączonej do interfejsu między innymi znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/7/8/8.1/10
32 oraz 64 bit

GWARANCJA 12 MIESIĘCY
Zapewniamy pełny serwis naszych urządzeń

Zastosowanie:

Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)

  • SKODA
  • SEAT
  • AUDI
  • VOLKSWAGEN
  • FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:

model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)

Audi:

model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)

Seat:

model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)

Skoda:

6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)

*niektóre modele wyprodukowane przed rokiem 1996 wymagają adaptera OBD1

UWAGA

VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL. Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera

A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning

UWAGA!!!
Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach.
Interfejs został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r
Interfejs jest wykonany w technologii SMD (montaż powierzchniowy) na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo. Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.

Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2, VWTool, Polski VAG, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan
Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim





Program VAG-COM działa na wszystkich systemach Windows 32 bit
Program VCDS Lite 1.2 na 64 bit
















Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi

Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na której znajdziesz między innymi:

- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do diagnozy silnika 1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.










Zawartość sprzedawanego zestawu
1. Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL.
2. Kabel z wtykiem OBD2.
3. Adapter z gnizada OBD2 na wtyk OBD1.
4. Kabel z pinami.
5. Kabel podłączeniowy USB do komputera 1,8m.
6. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem), przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
7. Skrócona instrukcja obsługi



Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE

9999,00
Cena brutto:
8999,00 PLN
Koszyk

Automatyczna stacja obsługi klimatyzacji VIAKEN X565 z funkcją płukania układu