Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Zmiana zasad odbiorów osobistych
Z uwagi na pandemię SARS-CoV-2 od dnia 13.03.2020 odbiór osobisty jest niemożliwy. Stacjonarny dział handlowy jest nieczynny. Dział wysyłek pracujemy bez zmian, zapraszamy na zakupu online oraz pod numerem tel. (12)333-76-66.

Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie


Pakiet interfejs VAG USB KKL line (2 linie K)+kabel OBD2 +kabel piny Koszyk




NAZWA
Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) + kabel OBD2 + kabel piny

!!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!!


Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny VAG do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Interfejs podłączany do komputera przez port USB

UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, oraz VCDS LITE 1.2 - tego nie potrafią interfejsy konkurencji.

Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji (drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.

CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?

Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy) FT232R
Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) Tranzystory
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny) Jak to w chińczyku :)
Jakość (pasowność wtyku)
Idealnie pasuje do każdego gniazda j/w
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi Zwykłe płaskie blaszki
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji 1 sztuka sygnalizuje stan zasilania
Zastosowanie Profesjonalne Amatorskie


W komplecie są 2 kable diagnostyczne:
1. kabel z wtykiem OBD2
2. kabel z pinami umożliwiający podłączenie do pozostałych gniazd

(Istnieje także możliwość dokupienia kabla do OBD1 oraz VW LT)
Wszystkie interfejsy sprzedawane przez naszą firmę mają identyczne wyprowadzenia pinów więc kable te można stosować do wszystkich interfejsów (Euroscan, VAG KKL, VAG K-line, VAG K+L line, Tachopro, BMW, Galetto, KWP2000, Kasowniki crashdata oraz inne), zapewnia to znaczny spadek ceny i wzrost funkcjonalności.




Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.


Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X

Zapewniamy sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/7/8/8.1/10
32 oraz 64 bit

GWARANCJA 2 LATA
Zapewniamy pełny serwis naszych urządzeń

Zastosowanie:
Interfejs obsługuje wszystkie modele gupy VAG w latach 1992-2004
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG TDI)
A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera

A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning


UWAGA!!!
Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach.
Interfejs został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r
Interfejs jest wykonany w technologii SMD (montaż powierzchniowy) na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo. Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.





Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi

Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na której znajdziesz między innymi:

- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do diagnozy silnika 1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.










Zawartość sprzedawanego zestawu
1. Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL.
2. Kabel z wtykiem OBD2.
3. Kabel z pinami.
4. Kabel podłączeniowy USB do komputera 1,8m.
5. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem), przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
6. Skrócona instrukcja obsługi




Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE

1999,00
Cena brutto:
899,00 PLN
Koszyk

Interfejs Opel Auto Scanner CAN USB (1987-2018) z licencją na oprogramowanie
699,00
Cena brutto:
419,00 PLN
Koszyk

Skaner Vscan MULTI ITS 2w1 VAG + OBD2
99,00
Cena brutto:
59,00 PLN
Koszyk

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Toyota RAV4
139,00
Cena brutto:
88,00 PLN
Koszyk

Interfejs USB do BMW K DCAN PRO we wtyku OBD2 16pin
499,00
Cena brutto:
299,00 PLN
Koszyk

Dekoder do sterowników IAW59F Fiat Ducati