Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Zmiana zasad odbiorów osobistych
Z uwagi na pandemię SARS-CoV-2 od dnia 13.03.2020 odbiór osobisty jest niemożliwy. Stacjonarny dział handlowy jest nieczynny. Dział wysyłek pracujemy bez zmian, zapraszamy na zakupu online oraz pod numerem tel. (12)333-76-66.

Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie


Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 Koszyk




NAZWA
Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) we wtyku OBD2 z diodami od zasilania i transmisji

!!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!!
UWAGA!!!
Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach.

Interfejs produkowany w Polsce, został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO.


CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?

Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy) FT232R
Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) Tranzystory
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny) Jak to w chińczyku :)
Jakość (pasowność wtyku)
Idealnie pasuje do każdego gniazda j/w
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi Zwykłe płaskie blaszki
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji 1 sztuka sygnalizuje stan zasilania
Zastosowanie Profesjonalne Amatorskie

Do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność z samochodami do 2004r

UWAGA

VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.



Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny na USB do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Aud, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji.



Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2 tego nie potrafią interfejsy konkurencji.


Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.


Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X



Na płycie CD dołączonej do interfejsu między innymi znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/7/8/8.1/10
32 oraz 64 bit

GWARANCJA 2 LATA
Zapewniamy pełny serwis naszych urządzeń

Zastosowanie:

Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)

  • SKODA
  • SEAT
  • AUDI
  • VOLKSWAGEN
  • FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:

    model 9K - VW Caddy (1995-2003)
    model 50 - Corrado (1992-1995)
    model 5Z - VW Fox (2004-2010)
    model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
    model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
    model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
    model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
    model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
    modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik wymagany adapter
    model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
    model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
    model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
    model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
    model 6N - VW Polo (1995-2001)
    model 9N - VW Polo (2001-2003)
    model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
    model 7L - VW Touareg (2002-2010)
    model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
    model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)

Audi:

    model 8Z - A2 (2000-2005)
    model 8L - A3/S3 (1997-2003)
    model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
    model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
    model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
    modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
    model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
    model 8N - Audi TT (1998-2007)
    model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
    model 4B - A6 C5 (1997-2005)
    model 4D - A8 D2 (1994-2003)

Seat:

    model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
    model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
    model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
    model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
    model 9K - Seat Inca (1993-2003)
    model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
    model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)

Skoda:

    6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
    6U - Skoda Felicia (1997-2001)
    1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
    3U - Skoda Superb I (2001-2008)

*niektóre modele wyprodukowane przed rokiem 1996 wymagają adaptera OBD1

UWAGA

VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.



Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera

A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning



Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2, VWTool, Polski VAG, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan
Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim





Program VAG-COM działa na wszystkich systemach Windows 32 bit
Program VCDS Lite 1.2 na 64 bit

















Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi

Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na której znajdziesz między innymi:

- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do diagnozy silnika 1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.










Zawartość sprzedawanego zestawu
1. Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL we wtyku OBD2
2. Sterowniki
3. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem), przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
4. Skrócona instrukcja obsługi



Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE

699,00
Cena brutto:
419,00 PLN
Koszyk

Skaner Vscan MULTI ITS 2w1 VAG + OBD2
12999,00
Cena brutto:
12719,00 PLN
Koszyk

Profesjonalny uniwersalny diagnoskop MS908S AUTEL MaxiSys
99,00
Cena brutto:
59,00 PLN
Koszyk

Kamera cofania Ford Galaxy Mondeo Fiesta Fusion Kuga S-Max Transit
99,00
Cena brutto:
59,00 PLN
Koszyk

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Toyota RAV4
99,00
Cena brutto:
59,00 PLN
Koszyk

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Hyundai TYP 2 ( i30 Coupe Genesis Kia Soul )