|
|
vag usb kkl sklep stary opis iso
NAZWA |
Interfejs
diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL)
we wtyku OBD2
!!!!! TYLKO
TERAZ SUPER
PROMOCYJNA CENA !!!!
UWAGA!!!
Nie jest to produkt
chiński
zbudowany na tranzystorach.
Interfejs produkowany w Polsce,
został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT232R.
Zbudowany
na specjalizowanych układach
scalonych (drivery ISO) typowych dla
diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO.
CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI
CHIŃSKIEJ?
|
|
|
Kontroler
komunikacji |
Specjalizowane
układy scalone (drivery ISO) |
Tranzystory |
Awaryjność |
Brak
(praktycznie niezniszczalny) |
Jak to w
chińczyku :) |
Jakość
(pasowność wtyku)
|
Idealnie
pasuje do każdego gniazda |
j/w |
Rodzaj
terminali we wtyku OBD2 |
Oryginalne
Delphi |
Zwykłe
płaskie blaszki |
Diody LED |
1 sztuka
sygnalizuje stan zasilania
|
1 sztuka
sygnalizuje stan zasilania |
Zastosowanie |
Profesjonalne |
Amatorskie |
Do komputera jest
podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów
które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K
automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze
zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko
autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L
realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną
kompatybilność z samochodami do 2004r
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi
A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r,
modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki
obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1,
Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.
Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny na USB do
pojazdów grupy VW/Audi
(VW, Aud, Skoda, Seat) Interfejs ten
jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery
posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę
samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC
uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania
sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem
USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do
komputerów które nie posiadają portów
COM. Jest wyposażony w diodę sygnalizującą stan zasilania.
Interfejs współpracuje z VAG-COM
do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2 tego nie potrafią
interfejsy
konkurencji.
Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów
wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja
wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.
|
|
Na
płycie CD
dołączonej do interfejsu między innymi
znajdują się sterowniki
kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/7/8/8.1/10/11
32 oraz 64 bit
GWARANCJA 2 LATA
Zapewniamy
pełny serwis naszych urządzeń
Zastosowanie:
Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w
latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:
model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik
wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)
Audi:
model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)
Seat:
model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)
Skoda:
6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)
*niektóre modele wyprodukowane przed rokiem 1996
wymagają adaptera OBD1
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi
A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od
2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także
wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda
Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie
systemy
znajdujące
się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!,
dzięki temu
można bardzo
szybko wykryć
usterkę nie
wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym,
jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo,
przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
-
adaptować nowe
elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica,
regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła
kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
|
|
Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS
Lite 1.2, VWTool, Polski VAG,
GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan
Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim
Program VAG-COM działa na wszystkich
systemach Windows 32 bit
Program VCDS Lite 1.2 na 64 bit
|
|
|
Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi
Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna
instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na
której znajdziesz między innymi:
- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po
kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do
diagnozy
silnika
1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja
przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych
w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs USB VAG z
2 liniami K - KKL we wtyku OBD2
2. Sterowniki
3. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja
programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
4. Skrócona instrukcja obsługi
|
|
|
|
|
|