|
|
Charakterystyka urządzenia |
Interfejs
diagnostyczny na USB do pojazdów
grupy VW/Audi (VW, Aud,
Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia
serwisowego
VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na
kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak
aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma
minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer
klasy Pentium z portem USB. Interfejs
podłączany do komputera przez port USB, idelany do
komputerów które nie posidają portów
COM.
UWAGA
!!!
Interfejs
współpracuje z VAG-COM 409-1, tego nie potrafią interfejsy
konkurencji.
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7,
Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to
2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane
powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L,
Passat B5 FL.
VW:
model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik
wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)
Audi:
model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)
Seat:
model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)
Skoda:
6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)
|
|
Technologia wykonania |
Interfejs jest wykonany na specjalizowanych
układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej
zgodnych ze starnadardem ISO. Do
komputera jest podłączany poprzez port USB, idelany do
komputerów które nie posidają portów
COM. Posiada 2
linie K
automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to
interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych
aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie
między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia
pełną kompatybiloność zarówno ze samachadami starszymi, jak
i tymi wymagającymi 2 linii K. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Interfejs bazowy (bez kabli)
|
|
Gwarancja
oraz wsparcie techniczne |
Na
interfejsy udzielam 24 miesiące gwarancji, w razie uszkodzenia -
wymiana na nowy. Koszt transportu do mnie pokrywa kupujący, przesyłka z
powrotem do kupującego na mój koszt
Zapewniam pełne wsparcie techniczne przez:
- telefon (012)333-76-66, 0696-906-696 ,
- fax (012)333-76-66
- gg 4780865
- mail:
biuro@viaken.pl
- osobiście w Krakowie, ul. Gromadzka 36, 30-714 Kraków
Do 14 dni istnieje możliwość zwrotu bez podawania
przyczyny. Na wszystkie produkty wystawiamy faktury VAT lub paragon,
ceny na aukcjach to ceny brutto (z podatkiem VAT). |
|
Oprogramowanie
|
Współpracuje z
programami VAG-COM
do wersji 409-1, VWTool, GMTool i innymi kompatybilnymi z
OBD II, obsługuje
pojazdy grupy VW, niektóre modele: OPLA, Renault, Peugot,
auta amerykańskie |
|
Zastosowanie
|
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować
wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można
bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS,
IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze
stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać paremetry samochodu podczas
jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku,
wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia
można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie
(kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonuitd.)
- programować immobilaizer
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko)
CHIP Tuning
|
|
Podstawowe
funkcje interfejsu |
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza
elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie
zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów. |
|
Zawartość
sprzedawanego zestawu |
1. Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL
2. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
|
|