Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie

Co sprawdzić w razie problemów z uruchomieniem interfejsu VAG. 2005-05-07

1. Włączenie zapłonu - samochód nie musi być zapalony, ale zawsze musi być włączony zapłon.
2. Prawidłowe podłączenie przewodów, jeżeli używamy interfejsu bez wtyczki OBD II.
3. Test połączenia w programie VAG-COM.
Uruchamiamy program VAG-COM, klikamy na Opcje (Option) następnie sprawdzamy czy mamy wybrany prawidłowy port Com i klikamy na Test, jeżeli wszystko działa powinien pojawić się komunikat

jeżeli połączenia nie zostało nawiązane pojawia się komunikat

W przypadku braku połączenia pierwszą rzecz jaką należy sprawdzić to napięcie na pinie 16, powinno być większe jak 12V, jeżeli jest mniejsze może to być przyczyna nie działania interfejsu.
Kiedy napięcie jest odpowiednie, a interfejs nie działa sprawdzamy przy pomocy programu ObdTester (jest w dziale plików) czy prędkość pracy interfejsu jest wystarczająca (do jego działania wystarczy podłączyć masę i zasialnie). Uruchamiamy program ObdTester, wybieramy odpowiedni port Com, ustawiamy prędkość na 19200, i sprawdzamy czy jest echo (w oknie programu powinno pojawiać się wszystko co piszemy na klawiaturze - proszę sprawdzić czy nie ma żadnych przekłamań)
Jeżeli i ten test wypadnie pomyślnie w 95% przypadków interfejs jest sprawny, a problem jest w niekompatybilności samochodu ze standardem OBD II - zdarza się w przypadku samochodów przed 93.
Jeżeli test w VAG-COM'ie wypada pomyślnie, ale interfejs przy prędkość 19200 nie przechodzi testu w programie ObdTester prawdopodobnie użyto przy jego produkcji elementów niskiej jakości, czego efektem jest zbyt wolna praca - częste w przypadku interfejsów na transoptorach.

Jeżeli interfejs nie przechodzi testu w programie VAG-COM to jest uszkodzony lub kozystasz z wersji nieodpowiedniej dla testowanego interfejsu. Więcej o programach które obsługuję poszczególne interfejsy przeczytasz tutaj

UWAGA !!! Proszę zawsze wszystkie czynności powtórzyć w kilku wersjach programu VAG-COM. Więcej o programach które obsługuję poszczególne interfejsy przeczytasz tutaj





Artykuły

Oferty promocyjne
Nie pracujemy 2 listopda.
Rabaty dla Forumowiczów
Nowe wersje oprogramowania do V-SCAN MULTIDIAG już dostępne.
Co sprawdzić w razie problemów z uruchomieniem interfejsu LPG
Porównanie interfejsów zbudowanych na transoptorach, max232, KKL
Co sprawdzić w razie problemów z uruchomieniem interfejsu VAG.
Jak w pełni wykorzystać interfejs diagnostyczny.
Kodowanie kluczyków w samochodach z grupy VV
Adresy producentów instalacji gazowych


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE

499,00
Cena brutto:
319,00 PLN
Koszyk

Interfejs Vscan MD136
149,00
Cena brutto:
84,00 PLN
Koszyk

Interfejs LPG PRO USB + komplet 10 kabli
699,00
Cena brutto:
449,00 PLN
Koszyk

Interfejs Vscan MD336
139,00
Cena brutto:
55,00 PLN
Koszyk

Uniwersalna kamera cofania TIR Bus Samochód dostawczy
2699,00
Cena brutto:
1649,00 PLN
Koszyk

Skaner Autel MaxiTPMS TS508