Strona głównaSklepRegulaminArtykułyDownloadKontaktKoszyk
Wybierz język:   Polski English German
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie

Regulamin zakupów w sklepie viaken.pl
Obowiązujący od dnia 02.06.2016 r.

Strony transakcji i przedmiot transakcji.
1. Sklep internetowy viaken.pl, działający pod adresami www.viaken.pl, www.viaken.eu, http://diagcars.com, prowadzony przez firmę Viaken z siedzibą w Krakowie przy ul. Paproci 8, 30-714 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 676-183-07-35, REGON 351583633 , prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: ul. Paproci 8, 30-714 Kraków, pod adresem poczty elektronicznej biuro@viaken.pl, pod numerem telefonu: (0-12)257-10-16, 696-906-696.
3. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego Viaken towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
4. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od Umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku firma Viaken zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca – Firma Viaken nie ponosi kosztu odesłania Towaru chyba że uzgodniono inaczej z Kupującym.

Brak możliwości odstąpienia od umowy:
6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Opis procedury reklamacyjnej:
7. Kupujący może składać firmie Viaken reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem biuro@viaken.pl lub w formie pisemnej na adres Dział Reklamacji Viaken, ul. Paproci 8, 30-714 Kraków. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Kupujący może wykorzystać formularz zamieszczony pod adresem http://www.viaken.pl/bender.php?id=200
1) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji firma Viaken zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
2) Firma Viaken rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
3) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
8. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Jako konsument Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Kupujący może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podając przy tym nasz adres poczty elektronicznej: biuro@viaken.p


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]


PROMOCJE

99,00
Cena brutto:
69,00 PLN
Koszyk

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Hyundai TYP 2 ( i30 Coupe Genesis Kia Soul )
12999,00
Cena brutto:
8999,00 PLN
Koszyk

Profesjonalny uniwersalny diagnoskop MS908 AUTEL MaxiSys
99,00
Cena brutto:
69,00 PLN
Koszyk

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Kia TYP 2 ( Sportage 3 2010 )
8999,00
Cena brutto:
7599,00 PLN
Koszyk

Automatyczna stacja obsługi klimatyzacji VIAKEN X540 z drukarką termiczną NOWOŚĆ
139,00
Cena brutto:
75,00 PLN
Koszyk

Uniwersalna kamera cofania TIR Bus Samochód dostawczy

Pomoc zdalna


Pomoc zdalna
Aby skorzystać z pomocy zdalnej proszę kliknąć na baner powyżej.