Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie


Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat K-line (max232) we wtyku OBD2 Koszyk




sklep-k-we-wtyku
Charakterystyka urządzenia
Interfejs diagnostyczny OBD II do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.

Technologia wykonania
Interfejs jest wykonany w technologi CMOS na układzie scalonym max232 (K-line), a więc współpracuje z programami pracującymi pod dos np.: A3, A4, VAG 2.6, VAG 2.9. i zapewnia bezproblemową współpracę z każdym notebookiem.
Porównanie interfejsów zbudowanych na max232 i zbudowanym na transoptorach znajdziesz w dziale artykuły.
Elektronika jest wbudowana we wtyk OBD2, zapewnia komfortowe podpięcie do samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2.

Gwarancja oraz wsparcie techniczne
Na produkt udzielam 24 miesiące gwarancji. Koszt transportu do mnie pokrywa kupujący, przesyłka z powrotem do kupującego na mój koszt
Zapewniam pełne wsparcie techniczne przez:
- telefon (012)333-76-66,  0696-906-696
- fax (012)333-76-66
- gg  4780865
- mail: biuro@viaken.pl
- osobiście w Krakowie, ul. Gromadzka 36, 30-714 Kraków w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku
Do 14 dni istnieje możliwość zwrotu bez podawania przyczyny. Na wszystkie produkty wystawiamy faktury VAT lub paragon, podane ceny to ceny brutto (z podatkiem VAT).

Oprogramowanie
Współpracuje z programami Vag-Com, VWTool, GMTool i innymi kompatybilnymi z OBD II, obsługuje pojazdy grupy VW, niektóre modele: OPLA, Renault, Peugeot, auta amerykańskie

Zastosowanie
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
  • inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
  • podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:

  • adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, itd.)
  • programować immobilizer

A przy większym doświadczeniu:

  • korygować wskazania liczników
  • przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning

Podstawowe funkcje interfejsu
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów.

Zawartość sprzedawanego zestawu
1. Interfejs OBDII K-line (max232) we wtyku OBD2 oraz zalewanym złączem RS232 do komputera, kablem o długości 1,5m (jak na zdjęciu).
2. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem), przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.



Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE