|
|
sklep-k-we-wtyku
Charakterystyka
urządzenia |
Interfejs diagnostyczny
OBD II do pojazdów grupy
VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla
urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same
funkcje
i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został
zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie
diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie
każdy komputer klasy Pentium. |
Technologia
wykonania |
Interfejs
jest wykonany w technologi CMOS na układzie scalonym max232 (K-line), a
więc współpracuje z programami pracującymi pod dos np.: A3,
A4, VAG 2.6, VAG 2.9. i zapewnia bezproblemową współpracę z
każdym notebookiem.
Porównanie interfejsów zbudowanych na max232 i
zbudowanym na transoptorach znajdziesz w dziale artykuły.
Elektronika
jest wbudowana we wtyk OBD2, zapewnia komfortowe podpięcie do
samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2.
|
Gwarancja
oraz wsparcie techniczne |
Na produkt udzielam 24 miesiące gwarancji.
Koszt transportu do mnie pokrywa kupujący, przesyłka z
powrotem do kupującego na mój koszt
Zapewniam pełne wsparcie techniczne przez:
- telefon (012)333-76-66, 0696-906-696
,
- fax (012)333-76-66
- gg 4780865
- mail: biuro@viaken.pl
- osobiście w Krakowie, ul. Gromadzka 36, 30-714 Kraków w
godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku
Do 14 dni
istnieje możliwość
zwrotu bez
podawania przyczyny. Na
wszystkie
produkty wystawiamy faktury VAT lub paragon, podane ceny to
ceny
brutto (z podatkiem VAT). |
Oprogramowanie
|
Współpracuje
z programami Vag-Com, VWTool, GMTool i innymi
kompatybilnymi z OBD II, obsługuje pojazdy grupy VW,
niektóre modele: OPLA, Renault, Peugeot, auta amerykańskie |
Zastosowanie
|
Przy pomocy
interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w
samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę,
oprogramowanie pozwala w
bardzo prosty sposób:
- kasować
kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje
olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze
zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać
parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo,
przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
Przy
odrobinie doświadczenia można:
- adaptować
nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja
obrotów i zapłonu, itd.)
- programować
immobilizer
A
przy większym doświadczeniu:
- korygować
wskazania liczników
- przeprowadzać
drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
|
Podstawowe
funkcje interfejsu |
-
Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych,
czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów. |
Zawartość
sprzedawanego zestawu |
1.
Interfejs OBDII K-line (max232) we wtyku OBD2 oraz zalewanym złączem
RS232
do komputera, kablem o długości 1,5m (jak na zdjęciu).
2. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
|