Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie


Tester wtryskiwaczy COMMON RAIL ICR-4 z zasilaczem Koszyk




NAZWA
Tester wtryskiwaczy COMMON RAIL ICR-4 z zasilaczem






Tester ICR-4 służy do sterowania wtryskiwaczami elektromagnetycznymi i piezoelektrycznymi występującymi w układach wtryskowych Common Rail. Sterować można maksymalnie czterema wtryskiwaczami danego typu na raz. Generowany przez tester sygnał sterujący wtryskiwaczami odpowiada sygnałowi występującemu w sterowniku silnika samochodu.


Parametry testera


Napięcie zasilania stałe, zakres 12...15V
Pobór mocy do 4A (bezpiecznik)


Liczba sterowanych wtryskiwaczy
elektromagnetycznych 4
piezoelektrycznych 4


Parametry symulowanego wtrysku
obroty 36...8400 obr/min (możliwość zmiany co 1 obr/min) lub odpowiednio
0,3...70,0 Hz (możliwość zmiany co 0.1Hz)

4 wtryskiwacze sterowane w zakresie 0,3...20,0Hz
2 wtryskiwacze sterowane w zakresie 20,0...40,0Hz
1 wtryskiwacz sterowany w zakresie 40,0...70Hz
czas wtrysku 0,1...5 ms (możliwość zmiany co 0,01 ms)


Programowanie ilości obrotów tak
Opcja wtrysku wstępnego tak (w zakresie częstotliwości 0,3...20Hz)

Funkcje testera

Po podłączeniu zasilania tester wyświetla ekran powitalny,



po czym automatycznie zmienia się na ekran wyboru typu sterowanego wtryskiwacza. Nazwa "Elektromag." oznacza wtryskiwacz elektromagnetyczny, natomiast "Piezoelekt." oznacza wtryskiwacz piezoelektryczny.



Po wybraniu odpowiedniego typu wtryskiwacza wyświetla się ekran z aktualnie ustawionymi parametrami sygnału sterującego wtryskiwacza.



Po uruchomieniu wtryskiwaczy tester wykona sekwencję wtrysków w takiej liczbie jaką wskazuje parametr "Ilość".


Zmiana wartości symulowanych obrotów silnika
Parametr "Obroty" informuje o wartości symulowanych obrotów. Wartość ta jest realną wartością prędkości obrotowej silnika samochodu, tak więc wtryskiwacz wtryskuje dwukrotnie rzadziej. Zakres zmian tego parametru wynosi od 30 obr/min do 2500 obr/min.


Zmiana wartości symulowanego czasu wtrysku
Parametr "Czas" określa czas wtrysku wtryskiwacza. Zakres zmian tego parametru wynosi od 0.1ms do 5.0 ms. Zmiany można wykonywać co 0.1 ms lub co 1ms.




Programowanie ilości sekwencji
Parametr "Ilość" określa ilość sekwencji wtrysków do wykonania. Przez sekwencję wtrysków rozumie się wykonanie 4 wtrysków, po jednym na każdym wtryskiwaczu. Tester wykonuje zawsze pełną ilość sekwencji wtryskowych. Zakres zmian tego parametru wynosi od 0 do 9999. Zmiany można wykonywać co 10 lub co 100.




Tester wykonuje ustawioną ilość sekwencji wskazując numer aktualnie wykonywanej sekwencji na wyświetlaczu. Po wykonaniu ustawionej ilości sekwencji tester kończy działanie.


Symulacja wtrysku wstępnego
Parametr "Wstępny" umożliwia włączenie symulacji wtrysku wstępnego. Jeśli parametr ma wartość "Tak" przed każdym wtryskiem wykonywany będzie wtrysk wstępny. Parametry wtrysku wstępnego są stałe i wynoszą:


czas wtrysku wstępnego: 0.2ms
czas pomiędzy wtryskiem wstępnym a wtryskiem głównym: 1ms.

Jeśli parametr ma wartość "Nie", wtrysk wstępny nie będzie wykonywany.

OPCJE:

- Możliwość dokupienia do testera lampy stroboskopowej


 
Zawartość sprzedawanego zestawu
1. Tester wtryskiwaczy COMMON RAIL ICR-4 z zasilaczem
 
 
 


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE