Polski pakiet interfejsów
diagnostycznych K+CAN USB we wtyku OBD2 16pin
+ komplet adapterów
Typ 1 Zielony, Typ 2 Czerwony, Typ 3 Odpowiednik żółtego, Typ 6 Szary,
Fiat 3pin,
Adapter SGW -12+8
Zaprojektowny i produkowany w polsce. Przeznaczony do
samochodów marki Fiat/Alfa Romeo/Lancia
Przedmiotem oferty jest POLSKI PAKIET interfejsów K+CAN USB oraz zestaw
wybranych
adapterów
przeznaczonych do współpracy z programem FIAT ECU SCAN
MULTIECUSCAN
Diagnoza samochodów marki FIAT / ALFA ROMEO / LANCIA
mających diagnozę po linii K i CAN. Interfejsy umożliwiają diagnozę
silnika, skrzyni automatycznych, ABS, Airbag i wiele innych...
Engine
Management
- Bosch EDC15
- Bosch EDC15C7
- Bosch EDC16/CF3 Multijet
- Bosch EDC16/CF4 Multijet
- Bosch EDC16/CF5 Multijet
- Bosch EDC17C49 CF5 Multijet
- Bosch EDC17CP52 CF5 Multijet
- Marelli 6JF Multijet
- Marelli 6F3 Multijet
- Marelli 8DF/CF5 Multijet
- Marelli 8F3 CF5 Multijet
- Visteon CF4 Diesel
- Bosch MSA 11
- Lucas DPNC TD100
- Lucas EPIC DCU3F
- Bosch Monomotronic MA1.7.3
- Bosch Monomotronic MA1.7
- Bosch Motronic ML4.1
- Bosch Motronic M1.7
- Bosch Motronic M3.7.1
- Bosch Motronic M2.10.3
- Bosch Motronic M2.10.4
- Bosch Motronic M1.5.5
- Bosch Motronic ME2.1
- Bosch Motronic ME3.1
- Bosch Motronic ME7.3.1
- Bosch Motronic ME7.3H4
- Bosch Motronic ME7.3H4M
- Bosch Motronic MED7.11
- Bosch Motronic Me7.6.3/CF4
- Bosch Motronic Me7.9.10/CF5
- Bosch Motronic MeD7.6.1/CF4
- Bosch Motronic MeD17.3.1 CF5
- Hitachi MPI
- Magneti Marelli IAW 1AF
- Magneti Marelli IAW 1AB
- Magneti Marelli IAW 5NF
- Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF
- Magneti Marelli IAW 4GF BI/BLU-Power
- Magneti Marelli IAW 49F
- Magneti Marelli IAW 4SF
- Magneti Marelli IAW 4DF
- Magneti Marelli IAW 5SF CF4
- Magneti Marelli IAW 4AF/4EF GAS
- Magneti Marelli IAW 5AF GAS
- Magneti Marelli IAW 5SF3/CF4
- Magneti Marelli IAW 5SF8/CF5
- Magneti Marelli IAW 5SF9/CF5
- Magneti Marelli IAW 7GF
- Magneti Marelli IAW 8GSF CF5
- Magneti Marelli IAW 8GSW CF5
- Magneti Marelli IAW 8GMF CF5
- Magneti Marelli IAW 8GMK CF5
- Magneti Marelli IAW 8GMW CF5
- Delphi MT25E Injection
- Delphi MT27E Injection
- Motorola GM MPFI Injection
- Landi Renzo LC02 LPG
- Metatron 6A0/EOBD CNG
- Metatron 6A0 CNG
- Metatron 5D0/EOBD CNG |
Gearbox
Management
- Marelli SELESPEED (old Alfa 156 SELESPEED)
- Marelli SELESPEED CFC208F
- Marelli SELESPEED CFC209F
- Marelli SELESPEED CFC218F
- Marelli SELESPEED CFC228F
- Marelli SELESPEED CFC300
- Marelli SELESPEED CFC308
- Marelli SELESPEED CFC319
- Marelli SELESPEED CFC328
- Marelli SELESPEED CFC328F
- Marelli SELESPEED CFC348
- Marelli SELESPEED/DDCT CFC8TDF
- AISIN TIP-System
- AISIN AF40-6
- AISIN YLII 5
- AISIN YLII 5
- ZF 4HP20
- ZF 4HP18K
- Chrysler 62TE
ABS
- Bosch ABS 5.7 VDC/ASR/TC
- Bosch ABS 8 VDC/ASR/ESP
- Bosch ABS 9 /ESP
- Lucas EBC 430 ABS
- Bosch ABS Teves MK20/MK70
- Bosch ABS 5.3 TC/ASR
- TRW Lucas ABS/ESP
- Continental MK60EC ABS
- Continental MK100 ABS
Electric Power Steering
- TRW Electric Power Steering
- Delphi Electric Power Steering
- SAGEM Power Steering
- ZF Electric Power Steering
Airbags
- ALLIED SIGNAL Airbags
- ALLIED MY97 Airbags
- BREED Airbags
- BREED MY97 Airbags
- TRW 2 Airbags
- TRW MY97 Airbags
- AUTOLIV MY99 Airbags
- SIEMENS MY99 Airbags
- TRW MY99 Airbags
- TRW MY03 Airbags
- TRW MY05 Airbags
- AUTOLIV MY06 Airbags
- SIEMENS MY06 Airbags
- AUTOLIV MY07 Airbags
- CONTINENTAL Airbags
- TRW Airbags
Body/Dashboard/Misc.
- Service Interval Reset
- CAN Setup / PROXI Alignment Procedure
- Remote control programming
- Delphi/Marelli Body Computer
- Marelli MF Body Computer
- Marelli Body Computer
- Delphi Body Computer
- Siemens Body Computer
- Visteon Instrument Panel
- Marelli Instrument Panel
- Nippon Instrument Panel
- Siemens Instrument Panel
- Siemens VDO Instrument Panel
- Mannesman VDO Instrument Panel
- Valeo parking control
- Bosch parking control
- BITRON Driver door, Passenger door and Boot
- G.E. PROCOND Driver door, Passenger door and Boot
- TRW Driver door and Boot
- Bosch XENON headlights
- Valeo XENON headlights
- Litronic XENON headlights
- Delphi Climate Control
- Harrison Climate Control
- Tyre Pressure Control (TPMS) (po CAN z ELM327)
|
Produkt
polecany przez www.klubfiatstilo.pl
Pakiet
zawiera:
1. POLSKI Interfejs
diagnostyczny USB VAG z 2
liniami K
(KKL)
we wtyku OBD2
2. POLSKI Interfejs Vscan STN1170 USB
3. Adapter FiatEcuScan MultiEcuScan -
Typ 1 Zielony
4. Adapter FiatEcuScan
MultiEcuScan
- Typ 2 Czerwony
5. Adapter FiatEcuScan
MultiEcuScan
- Typ
3 Odpowiednik Żółtego
6. Adapter
FiatEcuScan
MultiEcuScan
- Typ 6 Szary
7. Adapter z gniazda OBD2 na wtyk Fiat 3
pin
przeznaczony do starszych
modeli ze złączemi 3-pinowym
8. Adapter SGW -12+8
|
Adapter SGW z gniazda OBD2 na
wtyk -12+8
Zestaw zawiera dedykowany
adapter SGW z gniazda OBD2 na wtyk -12+8, przeznaczony do pojazdów
wyprodukowanych po 2017 roku z modułem Security Gateway. Adapter
pozwala wpiąć się do sieci diagnostycznej bezpośrednio za modułem
zabezpieczającym.
The 2018+ models with
confirmed presence of SGW are: 500X/Renegade, 500L MCA, Doblo,
Giulia/Stelvio. The module is also present in some late 2017 vehicles.
|
Dostępne funkcje
min.:
- Odczyt danych identyfikacyjnych ECU
- Odczyt kodów błędów.
- Kasowanie kodów błędów.
- Odczyt parametrów podczas pracy silnika Live Data.
- Podgląd wykresów parametrów
- Eksport danych diagnostycznych do pliku CSV
- Test elementów wykonawczych
- Detailed description of fault codes, parameters and actuators.
- Reset/Programming functions
W pakiecie
znajdziesz również adapter
z gniazda OBD2 na wtyk Fiat 3pin, niezbędny do diagnozy starszych
samochodów ze złączem 3 pin.
POLSKI INTERFEJS KKL współpracuje
również z
programami:
- VAG-COM do wersji 409-1
- VCDS
Lite 1.2,
- VWTool,
GMTool, AlfaDiag.
POLSKI INTERFEJS Vscan STN1170 USB między innymi współpracuje z
programami:
- Scantool.net
- GM Mode 22 Scan Tool by Terry
- OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters
- OBD Logger by Jonathan Senkerik
- OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij
- obd2crazy.com
- OBD2 Scantool by Ivan Andrewjeski
- OBDII by David Huffman
- pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux
- RDDTC by Pete Calinski
- Real Scan by Brent Harris
- ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser
- wOBD by WDT
- PCMSCAN
- FORSCAN
- ELMCONFIG
|
|
Zestaw zawiera komplet adapterów przystosowanych do
interfejsów Typu Vscan STN i KKL. Każdy adapter
zapewnia
komfortowe,
szybkie i bezpieczne
podłączenie urządzeń lub interfejsów diagnostycznych. Dzięki
niemu w pełni wykorzystasz możliwości programu diagnostycznego FiatEcuScan MultiEcuScan
Adapter
TYP 1 ZIELONY:
Zastosowanie dla:
A1
KL1
KL9
KL12
ELM1
ELM9
ELM12
OBDKEY1
OBDKEY9
OBDKEY12
|
Schemat
adaptera TYP 1:
|
Adapter
TYP 2 CZERWONY:
Zastosowanie
dla:
A2
KL3
OBDKEY3
|
Schemat
adaptera TYP 2:
|
Adapter
TYP 3 (odpowiednik żółtego)
Zastosowanie
dla:
A3
ELMC19
|
Schemat
adaptera TYP 3:
|
Adapter
TYP 6 SZARY:
Zastosowanie
dla:
A6
|
Schemat
adaptera TYP 6:
|
Adapter
3 PIN
Dedykowany SGW adapter z gniazda OBD2
na wtyk -12+8
Na
płycie CD
dołączonej do interfejsu między innymi
znajdują się sterowniki
kompatybilne z WINDOWS /XP/VISTA/7/8/10 32/64 bit
GWARANCJA 24 MIESIĄCE
Zapewniamy
pełny serwis naszych urządzeń
Lista obsługiwanych modeli oraz funkcji znajduje się >>TUTAJ<<
UWAGA!!! to nie wszystko!
W zestawie znajduje się POLSKI interfejs VAG USB KKL
(pełna
diagnoza Skoda/Seat/Audi/VW 92-2004!!!)
współpracuje
również z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS
Lite 1.2,
Wszystkie modele grupy VAG w
latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:
model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik
wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)
Audi:
model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)
Seat:
model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)
Skoda:
6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)
*niektóre modele wyprodukowane przed rokiem 1996
wymagają adaptera OBD1
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi
A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od
2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także
wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda
Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.
Polski Interfejs Vscan STN1170
umożliwia także kompleksową obsługę marki Ford przy użyciu aplikacji
Forscan, ELMConfig
AUTOMATYCZNA OBSŁUGA MS CAN oraz HS CAN
w pojazdach marki FORD + JEDNOPRZEWODOWY CAN
Przykładowe
zrzuty ekranu (konfiguracja Forda)
Przykładowe
zrzuty ekranu (diagnoza Forda):
Polski Interfejs Vscan STN1170
także umożliwia
diagnozę silnika wszystkich
samochodów zgodnych z OBD/EOBD przy użyciu odpowiednich aplikacji
Występują także w języku Polskim
Dlaczego
Interfejs STN jest lepszy
od starego ELM327 v1.4 ?
Porównanie
ELM327v1.4 i STN1110
- Chip STN zastosowany w
interfejsie Interfejs Vscan STN1170 USB jest 16 bitowy,
dziesięciokrotnie szybszy od
starego
ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi
jak J1850 PVM oraz CAN
- Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą
CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM
- Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w
przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327
- Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu
- Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny
- Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani
użytkownicy)
|