Strona głównaSklepRegulaminPolityka prywatnościArtykułyDownloadKontaktKoszyk
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie


Mega Pakiet interfejs VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1, OBD2, LT, piny Koszyk




NAZWA
MEGA PAKIET Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL)
+ kable: OBD1, OBD2, LT 14, piny


!!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!!


Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny VAG do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium. Interfejs podłączany do komputera przez port USB

UWAGA !!!
Interfejs produkcji polskiej, najwyższej jakości, zbudowany na specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji (drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.

UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, oraz VCDS LITE 1.2 - tego nie potrafią interfejsy konkurencji.
Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim

UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.

Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji (drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.

CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?

Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy) FT232R
Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) Tranzystory
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny) Jak to w chińczyku :)
Jakość (pasowność wtyku)
Idealnie pasuje do każdego gniazda j/w
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi Zwykłe płaskie blaszki
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji 1 sztuka sygnalizuje stan zasilania
Zastosowanie Profesjonalne Amatorskie



Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X


Technologia wykonania, czyli dlaczego ten interfejs jest lepszy od innych :)

Interfejs jest wykonany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach, czy chińska podróbka na tranzystorach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r.


W komplecie są 4 kable diagnostyczne:

1. kabel z wtykiem OBD2,
2. kabel z wtykiem OBD1 zapewniający komfortowe podpięcie do samochodów wyposażonych w te gniazda,
3. Adapter do samochodów VW LT wyposażonych w gniazdo 14 pinowe,
4. kabel z pinami umożliwiający podłączenie do pozostałych gniazd,

Interfejs jest wykonany w technologii SMD (montaż powierzchniowy) na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo. Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.
W komplecie jest kabel z wtykiem OBD2, kabel z wtykiem OBD1 oraz kabel z pinami, wszystkie interfejsy sprzedawane przez naszą firmę mają identyczne wyprowadzenia pinów więc kable te można stosować do wszystkich interfejsów (Euroscan, VAG KKL, VAG K-line, VAG K+L line, Tachopro, BMW, Galetto, KWP2000, Kasowniki crashdata oraz inne), zapewnia to znaczny spadek ceny i wzrost funkcjonalności.

Zastosowanie

Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)

  • SKODA
  • SEAT
  • AUDI
  • VOLKSWAGEN
  • FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:

model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)

Audi:

model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)

Seat:

model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)

Skoda:

6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)

*niektóre modele wyprodukowane przed rokiem 1996 wymagają adaptera OBD1

UWAGA

VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL. Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim



Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
  • inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
  • podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:

  • adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonu itd.)
  • programować immobilaizer

A przy większym doświadczeniu:

  • korygować wskazania liczników
  • przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
Podstawowe funkcje interfejsu
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów.




Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi

Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na której znajdziesz między innymi:

- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do diagnozy silnika 1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.











Zawartość sprzedawanego zestawu
1. Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL.
2. Kabel z wtykiem OBD2.
3. Kabel z wtykiem OBD1.
4. Adapter VW LT 14 pin.
5. Kabel z pinami.
6. Kabel podłączeniowy USB do komputera 1,8m.
7. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem), przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
8. Skrócona instrukcja obsługi



Koszyk

Twój koszyk jest pusty

LOGOWANIE
Login:
Hasło:

[Załóż konto]
[Zapomniałem hasła]



PROMOCJE