|
|
NAZWA |
MEGA
PAKIET Interfejs
diagnostyczny USB
VAG z 2 liniami K (KKL)
+ kable: OBD1, OBD2, LT 14, piny
!!!!! TYLKO TERAZ SUPER
PROMOCYJNA CENA !!!!
Przedmiotem jest interfejs
diagnostyczny VAG do pojazdów grupy VW/Audi (VW,
Audi,
Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia
serwisowego
VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na
kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak
aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma
minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer
klasy Pentium. Interfejs podłączany do komputera przez port USB
UWAGA
!!!
Interfejs
produkcji polskiej, najwyższej jakości, zbudowany na specjalizowanych
układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji (drivery iso), a nie
na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.
UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM
do wersji 409-1, oraz VCDS LITE 1.2 -
tego nie potrafią interfejsy
konkurencji.
Dla Windows 64 bit istnieją programy tylko w .j angielskim
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P, Audi A6 C6, Audi A8 D3,
Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia produkcji od 2004 r,
modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane. Istnieją także wyjątki
obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda Octavia 1, Skoda Fabia 1,
Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL.
Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na
specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji
(drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.
CZYM RÓŻNI SIĘ
POLSKI
VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?
|
|
|
Kontroler USB |
FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie
szybszy) |
FT232R |
Kontroler
komunikacji |
Specjalizowane
układy scalone (drivery ISO) |
Tranzystory |
Awaryjność |
Brak
(praktycznie niezniszczalny) |
Jak to w
chińczyku :) |
Jakość
(pasowność wtyku)
|
Idealnie
pasuje do każdego gniazda |
j/w |
Rodzaj
terminali we wtyku OBD2 |
Oryginalne
Delphi |
Zwykłe
płaskie blaszki |
Diody LED |
2 sztuki
sygnalizuje stan zasilania oraz
transmisji |
1 sztuka
sygnalizuje stan zasilania |
Zastosowanie |
Profesjonalne |
Amatorskie |
Interfejs został
wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X
Technologia wykonania,
czyli
dlaczego ten interfejs jest lepszy od innych :)
Interfejs jest wykonany na specjalizowanych
układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej
zgodnych ze standardem ISO. Posiada
2
linie K
automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to
interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych
aukcjach, czy chińska podróbka na tranzystorach tylko autentyczny
interfejs KKL- automatyczne przełączanie
między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia
pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak
i tymi po 2002r.
W komplecie są 4 kable
diagnostyczne:
1. kabel z wtykiem OBD2,
2. kabel z wtykiem OBD1 zapewniający komfortowe podpięcie
do samochodów wyposażonych
w te gniazda,
3. Adapter do
samochodów VW LT wyposażonych w gniazdo 14 pinowe,
4. kabel
z pinami umożliwiający podłączenie do
pozostałych gniazd,
Interfejs jest wykonany w technologii SMD
(montaż powierzchniowy)
na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno
lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo.
Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w
niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane
są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z
montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma
możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.
W komplecie jest
kabel z wtykiem OBD2, kabel z wtykiem OBD1 oraz kabel z pinami,
wszystkie interfejsy
sprzedawane przez naszą firmę mają identyczne wyprowadzenia
pinów więc kable te można stosować do wszystkich
interfejsów (Euroscan, VAG KKL, VAG K-line, VAG K+L line,
Tachopro, BMW, Galetto, KWP2000, Kasowniki crashdata oraz inne),
zapewnia to znaczny spadek ceny i wzrost
funkcjonalności.
Zastosowanie
Interfejs obsługuje wszystkie modele
grupy VAG w latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)
VW:
model 9K - VW Caddy (1995-2003)
model 50 - Corrado (1992-1995)
model 5Z - VW Fox (2004-2010)
model 1H - VW Golf III / Vento (1992-1998)
model 1J - VW Golf IV / Bora (1997-2006)
model 1C - VW New Beetle (1997-2010)
model 9C - VW New Beetle (1997-2010)
model 1Y - VW New Beetle Cabrio (1997-2010)
modle 2D - VW LT2 (1996 - 2006) tylko silnik
wymagany adapter
model 6x - VW Lupo (1998 - 2005)
model 3A - VW Passat B4 (1993-1997)
model 3B - VW Passat B5 (1996-2005)
model 3D - VW Phaeton (2002-2006)
model 6N - VW Polo (1995-2001)
model 9N - VW Polo (2001-2003)
model 7M - VW Sharan I (1995-2010)
model 7L - VW Touareg (2002-2010)
model 7D - VW Transporter T4 (1992-2003)
model 7H - VW Transporter T5 (2003-2009)
Audi:
model 8Z - A2 (2000-2005)
model 8L - A3/S3 (1997-2003)
model 8C - 80/S2 B4 (1992-1996)
model 8D - A4/S4 B5 (1995-2001)
model 8E - A4/S4 B6 (2000-2004)
modle 8G - Cabrio B4 (1992-1995)
model 8H - Cabrio B6 (2000-2004)
model 8N - Audi TT (1998-2007)
model 4A - 100/A6 C4 (1994-1997)
model 4B - A6 C5 (1997-2005)
model 4D - A8 D2 (1994-2003)
Seat:
model 7M - Seat Alhambra I (1996-2010)
model 6H - Seat Arosa (1997-2004)
model 6K - Seat Ibiza/Cordoba (1993-2002)
model 6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002-2008)
model 9K - Seat Inca (1993-2003)
model 1L - Seat Toledo (1992-1999)
model 1M - Seat Leon/Toledo (1999-2004)
Skoda:
6Y - Skoda Fabia I (1999-2008)
6U - Skoda Felicia (1997-2001)
1U - Skoda Octavia I (1996-2010)
3U - Skoda Superb I (2001-2008)
*niektóre modele wyprodukowane przed
rokiem 1996 wymagają adaptera OBD1
UWAGA
VW Golf 5, VW Touran, Audi A3 8P,
Audi A6 C6, Audi A8 D3, Audi A4 B7, Skoda Octavia II pomimo rozpoczęcia
produkcji od 2004 r, modelowo to 2005 r i nie będą obsługiwane.
Istnieją także wyjątki obsługiwane powyżej 2004 r takie jak Skoda
Octavia 1, Skoda Fabia 1, Seat Ibiza 6L, Passat B5 FL. Dla Windows 64
bit istnieją programy tylko w .j angielskim
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować
wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można
bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG,
ABS,
IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze
stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu
podczas
jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku,
wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia
można:
- adaptować nowe elementy w
samochodzie
(kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonu itd.)
- programować immobilaizer
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie
tylko)
CHIP Tuning
Podstawowe funkcje interfejsu
- Elektronika Silnika ( w tym
diagnoza
elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie
zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów.
|
Materiały pomocnicze:
W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi
Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna
instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na
której znajdziesz między innymi:
- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po
kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do
diagnozy
silnika
1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja
przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych
w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs USB VAG z 2 liniami
K - KKL.
2. Kabel z wtykiem OBD2.
3. Kabel z wtykiem OBD1.
4. Adapter VW LT 14 pin.
5. Kabel z pinami.
6. Kabel podłączeniowy USB do komputera 1,8m.
7. Profesjonalna instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja
programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
8. Skrócona instrukcja obsługi
|
|
|
|
|
|